Meermin

Rang 1

 

Promoveert tot: Meerminpriesteres  Meermintovenares 

Advance from:

HP: 27  Cost: 19  Zetten: Alliantie: rechtvaardig  XP: 50

Vaardigheden:

Jonge meerminnen worden vaak geïntroduceerd in de watermagie van hun volk. De wonderbaarlijke mogelijkheden die het biedt, staan geen enkel ander ras ter beschikking. Het is een teken van de feeënkant van deze schepselen.

Ondanks hun fragiliteit maakt dit hen behoorlijk sterk in het gevecht, omdat ze een beroep kunnen doen op het het water zelf dat hen omgeeft.

Bijzonderheden: de waterstralen die meerminnen oproepen zijn van een magische aard en hebben als zodanig altijd een hoge raakkans.


aanvallen

Naam Type Aanvallen Bereik Speciaal
staf stomp 7-1 short  
waterstraal stomp 8-2 long magisch 

Weerstandstabel

scherp 0%
kou 60%
vuur 0%
heilig 20%
stomp 0%
puntig 0%

Terreinspecificaties

Terrein Zetten Verdediging
Kasteel 1 40%
Dorp 1 40%
Diep Water 1 50%
Ondiep Water 1 60%
Grasland 2 30%
Bos 5 30%
Heuvels 5 30%
Bergen 100 20%
Moeras 1 60%
Zand 2 30%
Grot 3 20%
Tundra 2 30%

Back to start